اخبار داخلی

حمله ارتش سایبری مقاومت به پایگاه‌های آنلاین طالبان

آریاپرس

گروهی که خود را «لشکر سایبری مقاومت» می‌خواند، طی تماس با برخی رسانه‌ها خبر از یک حمله سایبری به ویب سایت عزم‌نیوز که از ویب سایت‌ها مربوط به طالبان است، خبر داده است.

در پیامی که «لشکر سایبری مقاومت» به رسانه‌ها فرستاده، آمده است: «پیروزی و آزادی در هر سنگر و میدان از آن ماست. مقاومت تا شکست طالبان سفاک ادامه خواهد داشت. زنده‌باد مردم آزادی‌خواه و عدالت‌خواه افغاستان.»

این گروه اسکرین‌شاتی از ویب سایت عزم‌نیوز را نشر کرده است، که به جای محتوای اصلی ویب سایت تصویری از نیرو‌های رزمی جبهه مقاومت با پیام این گروه در آن قرار دارد.

در حالی‌که طالبان به شدت به رسانه‌های آنلاین و شبکه‌های اجتماعی برای پیش‌برد تبلیغات و کمپاین‌های رسانه‌یی شان وابسته هستند، وارد شدن «لشکر سایبری مقاومت» به عرصه نبرد آنلاین با گروه طالبان، خبر خیلی ناخوش آیند برای طراحان برنامه‌های تبلیغاتی طالبان خواهد بود.

سایت عزم‌نیوز که در نخستین اقدام «لشکر سایبری مقاومت» از جانب آن‌ها هک گردید، تا همین اکنون که حدود بیش از 12 ساعت از هک شدن آن سپری می‌شود، قابل دست‌رس نیست. ما خواستیم با مسئولین این ویب سایت تماس برقرار کنیم تا در مورد دیدگاه‌ آن‌ها را داشته باشیم، اما به دلیل از کار افتادن ویب سایت شان تمام زمینه‌های تماس با آن‌ها از کار افتاده است.

نوشته های هم‌سان

Back to top button