اخبار داخلی

کشته شدن هشت طالب به دست دو برادر در اندراب

آریاپرس

جبهه مقاومت ملی خبر از کشته شدن هشت طالب در شهرستان اندراب ولایت بغلان می‌دهد. براساس اظهارات صبغت الله احمدی، سخن‌گوی جبهه مقاومت، گروه طالبان نیمه‌های شب گذشته، به عزم بازرسی و آزار و اذیت مردم محل تلاش کردند تا در روستای تغانک، منطقه پل حصار اندراب وارد خانه‌های مردم شوند که با واکنش سریع دو برادر به نام‌های عبدالحکیم اندرابی و نورالله اندرابی فرزندان عبدالکریم که هر دو از افسران کوماندوی اردوی جمهوریت بودند، مواجه می‌گردند.

طالبان در حالی که انتظار هیچ واکنشی را در ساحه نداشتند، دست و پاچه گردیده، تا به خود می‌آیند، صدای تفنگ‌های دو برادر بلند می‌شود و در دم چند تن از آن‌ها به خاک می‌افتند. جنگ میان دو مقاومت‌گر و گروه طالبان مدتی طول می‌کشد و در این میان هشت تن از افراد طالبان کشته می‌شوند و تعداد دیگری هم زخمی می‌گردند. بنابر اظهارات آقای احمدی وضعیت چندتن از زخمی‌های طالبان وخیم گزارش شده است.

هر دو برادر قهرمان در این نبرد نابرابر جان خویش را از دست می‌دهند و شهید می‌گردند، اما یک بار دیگر ثابت می‌سازند که پاسداران واقعی سرزمین ما کی‌ها هستند.

عبدالحکیم اندرابی و نورالله اندرابی دو برادر قهرمان به کاروان شهدا می‌پیوندند و اما کارنامه‌‌های درخشان آن‌ها برای نسل های بعد به یادگار می‌ماند؛ نسل‌های که با افتخار راه پاسداران واقعی سرزمین آبایی را ادامه خواهند داد.

نوشته های هم‌سان

هم‌چنان بنگرید
Close
Back to top button