اخبار داخلی

اعضای تیم کریکت افغانستان با سراج الدین حقانی دیدار کردند

آریاپرس

اعضای تیم کریکت، با سراج الدین حقانی، رییس شبکه تروریستی حقانی و یکی از تروریستان تحت تعقیب ملاقات کرده اند.

در این ملاقات سراج الدی حقانی به اعضای تیم کریکت وعدۀ هرگونه حمایت را داده است. در این جلسه میرویس اشرف، یک تن از اعضای تیم کریکت به حیث رییس کریکت بورد افغانستان گماشته شد.

بازی کریکت در افغاستان همواره با رویکرد های متفاوت از جانب مردم مواجه گردیده است. در حالی که این بازی در مناطق شرق و جنوب کشور طرفداران زیادی دارد، در مناطق شمالی، مرکزی و غرب کشور چندان مورد استقبال مردم قرار نگرفته است و دلیل آن هم ترکیب قومی اعضای تیم کریکت افغانستان است که تقریباً همۀ شان به شمول اکثریت اعضای کریکت بورد را پشتون ها تشکیل می‌دهند.

تابش فروغ یک تن از فعالین سیاسی / مدنی افغانستان با توییت کردن عکس های از ملاقات سراج الدین حقانی با اعضای تیم کریکت طنزگونه نوشته است: «تیم ملی کریکت شبکه حقانی».

در حالی که بسا از رشته های روزشی و ورزشکاران رشته های ورزشی مختلف در شرایط خیلی بد بسر می‌برند و هیچ حمایت و توجهی نسبت به آنها وجود ندارد، توجه و حمایت طالبان از تیم کریکت نزد ورزشکاران سایر رشته های ورزشی پرسش برانگیز است.

اخیراً تیم کریکت افغانستان در بازی های جام آسیای مغلوب پاکستان گردید که سبب ایجاد تنش در ورزشگاهی در شهر دبی محل برگزاری این بازی ها شد.

نوشته های هم‌سان

Back to top button