اخبار داخلی

آزاد سازی مناطق وسیعی در شهرستان خوست و فرنگ ولایت بغلان

آریاپرس

ویب سایت رسمی جبهه مقاومت ملی، گزارش داده است که نیرو های مربوط به جبهه مقاومت، در یورشی که بر مواضع و پاسگاه های طالبان در مناطق سچی پایین و سچی بالا، از توابع شهرستان خوست و فرنگ ولایت بغلان صبح روز 16 سرطان، داشتند، این مناطق را از وجود طالبان پاکسازی کرده، یک پاسگاه آنها را کاملاً منهدم نمودند که در نتیجه مقدار قابل توجهی از مهمات و جنگ‌افزار های سبک و سنگین بدست مقاومت‌گران افتاد.

ویدیوی از آزاد سازی این مناطق در شبکه های اجتماعی نشر شده است که نشان می‌دهد، نیرو های مقاومت پرچم طالبان را از پاسگاه شان پایین می‌کنند.

یک تن از باشنده‌گان قبلی این منطقه به آریاپرس گفت: به صورت مجموعی در سچی بالا و سچی پایین حدود هزار خانواده زیست می‌کنند که اینک از شر استبداد طالبان رهایی یافته اند.

منابع نزدیک به جبهه مقاومت به آریاپرس اظهار داشتند که نیرو های این جبهه در حال تحکیم مواضع شان آزاد شده اند. این بخش های شهرستان خوست و فرنگ در حالی به دست نیرو های مقاومت می‌افتند که روز گذشته فرمانده بریالی سنگین، یک تن از فرماندهان ارشد نیرو های مقاومت در شهرستان خوست و فرنگ طی یک کمین موفقانه توانسته بود، تلفات قابل توجهی به نیرو های طالبان در این منطقه وارد کند.

نوشته های هم‌سان

Back to top button